duminică, 7 noiembrie 2010

Real lady in the man


Asa, poate si de plictiseala, poate si de oboseala sau poate din pur si simplul fapt a scrie ceva, a-mi impartasi gandurile, a m-i le elibera scriu din nou pe acest bloc plictisitor. Zilele trecute am fost in vizita la un amic de al meu in Limasol, plecand de la acesta catre statia de autobuz, am vazut o femeie ce dadea niste pliante unui baiat, m-am gandit sa merg sa o intreb daca nu are nevoie de 'stuff' pentru Larnaca. Zis si facut. M-am ales cu inca un numar de telefon pentru 'job'. M-am oprit intr-un parc si am sunat la acel numar de telefon, mi-a raspuns o tipa (Yota) si m-am ales cu un job. Am plecat acasa bucuros ca mi-am gasit in sfarsit un 'job'. A doua zi dimineatza am si inceput. Nu este cine stie ce, dar imi place ceea ce fac si cu atat mai mult ca si sefei ii place ca sunt descurcaret. In prima zi a venit din Nicosia un team-leader (Panos) care mi-a trezit suspiciuni, e gay, e ceva normal in Cipru, unde majoritetea sunt bisexuali sau gay, nu am nimic impotriva lor, fiecare cu concptiile lor sau cum i-a lasat Dumnezeu, insa ma amuza partea cu cei care sunt ca niste domnisoare. Mi-am facut treaba bine in acea zi, am primit seara cand am ajuns acasa programul pe a doua zi. A doua zi a venit alt team-leader (Stelios), nu e gay, stati linistiti, cel putin nu pare, faza e ca ii place de romi, mai ales ca are si multi prieteni romani, am ras toata ziua cu el si am muncit prea putin, mai mult m-am plimbat cu masina, lasandui pe ceilalti colegi din India si Bangladesh sa lucreze, a trecut si acea zi, a urmat o zi de 'off'. Sambata am lucrat din nou cu Stelios si a mai venit un roman cu el, Bogdan (incepea sa imi placa tot mai mult serviciul meu), am si muncit dar am si ras mult, pe seama colegiilor care nu intelegeau prea bine harta si limba, se tot incurcau si il enervau pe Stelion, am ras si pe seama lui Panos, fetita, cum ii zice Stelios, din putinele cuvinte care le stie in romana, stie si fetita. Azi m-a chemat Yota in Nicosia sa muncesc acolo, am nimerit din nou cu Panos (tipul gay), m-a luat tare de la inceput, aveam bluza legata la spate, (dimineata cand am plecat era racoare, apoi s-a mai incalzit si am dat-o jos, am ramas in tricou) mi-a dat pliante si apoi m-a intrebat daca nu vreai sa las ceva in masina, am zis ca nu, m-a intrebat ca sigur nu vreau sa las nimic, m-am gandit putin si am zis ca nu, apoi imi zice ca nici bluza nu vreau sa o las, am zis ca nu. A mers pe traseul meu, a venit de vreo cateva ori sa vada ce fac, dar nu mi se parea ciudat, sau ceva iesit din comun. Mai pe la sfarsitul zilei, a venit sa ma duca in alta zona care era mai departe, cica mi-a luat suc, m-a asteptat cu masina, deja in sinea mea am inceput sa gandesc, poate si din cauza oboselii, dar ma distram cu gandurile mele care le-am impartasit cu cei de acasa, 'fetita' cred ca era in calduri. Faza tare a fost la sfarsit cand trebuia sa plec spre statia de autobuz si el s-a oferit sa ma duca cu masina, ceea ce nu e de datorie lui, nu am acceptat, dar a insistat si pana la urma nu am avut de ales (mi-a zis ca ii e frica, ca poate ma ratacesc). Zambea intr-una si la un moment dat a zis ca daca vreau pot merge la el sa stau putin si apoi merge el in Larnaca si ma duce el, din start am refuzat. Aveam bilet dus intors si pe langa asta 'no thank's', nu sunt gay. Inca imi plac fetele, nu barbatii. Sunt curios ce urmeaza, sunt bucuros ca mi-am gasit de munca, sunt bucuros ca intalnesc lume noua, imi place genul de slujba, acesta e motivul pentru care sunt fericit. Nu ma ingrijoreaza gandul ca poate imi face avansuri si imi pot pierde slujba, deoarece stiu stigur care ii e parerea lui Yota despre mine si nu am nici o temere. Nu conteaza ce orientare sexuala ai, nu conteaza ce etnie ai, conteaza sa fi om si nu e frumos sa discriminezi, puteai fi tu in locul lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu